Obchodní a storno podmínky
AirGym Art Company s.r.o.
Se sídlem: Novostrašnická 1414/58, 100 00 Praha
IČO: 08061149 (neplátce DPH)
zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod značkou C 312320 (dále označován jako dodavatel)
Objednavatelem se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí osoba, která si u dodavatele na základě objednávky (přihlášky) objednala jednu nebo více služeb (dále také kurz), viz Čl.II – Předmět plnění – poskytované služby.
Dodavatel a objednatel jsou dále označováni také jako smluvní strany.
Čl. I ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Všeobecné obchodní podmínky (dále též VOP) tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené mezi objednatelem a příslušným dodavatelem.
- Smlouva mezi objednatelem a dodavatelem vzniká na základě podání elektronické přihlášky na kurz (dále jen objednávka) prostřednictvím rezervačního systému Lektory.
- Na základě této přihlášky dodavatel potvrdí objednateli její přijetí odesláním potvrzovacího e-mailu na adresu uvedenou objednavatelem a spolu s ní zašle všechny potřebné informace o platbě a další dokumenty. Pokud tak dodavatel neučiní, není objednávka považována za přijatou.
- Odeslání přihlášky ze strany objednatele je závazné a po uskutečnění platby se na objednatele vztahují storno podmínky (viz Čl. VII).
- Sjednané podmínky smluvního vztahu lze měnit nebo zrušit pouze výslovným ujednáním obou smluvních stran a na základě podmínek uvedených v těchto Obchodních a storno podmínkách.
Čl. II PŘEDMĚT PLNĚNÍ – POSKYTOVANÉ SLUŽBY
Předmětem plnění je:
a) pravidelný kurz
b) jednorázový kurz nebo jiná jednorázová akce
Čl. III PLATBY KURZOVNÉHO
Kurzovné se hradí:
a) Kartou online – v takovém případě probíhá platba přes platební bránu ComGate Payments, a.s., přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.comgate.cz/smluvni-dokumenty. V případě platby kartou online je kurzovné splatné do 3 dnů.
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz Tel: +420 228 224 267
b) Bankovním převodem dle informace pro provedení platby (na základě vystavené faktury), kterou zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je kurzovné splatné do 7 dnů není-li uvedeno jinak. V případě, že se objednatel přihlásí na kurz před jeho zahájením v době kratší než 7 dnů, je potřeba uskutečnit převod kurzovného nejpozději den před konáním akce – rozhoduje datum odeslání finančních prostředků z účtu plátce. Zaplacení kurzovného je v takovém případě objednatel povinen prokázat v den konání akce potvrzením o uskutečnění bankovní transakce.
c) Hotově v den konání akce, pokud daná akce tento druh platby umožňuje.
V případě platby kurzovného převodem na účet dodavatele, obdrží objednatel daňový doklad na vyžádání.
V případě, že za objednatele platí poskytovanou službu třetí strana (zaměstnavatel objednatele apod…), vystaví dodavatel pro objednatele fakturu na základě poskytnutých údajů o plátci.
Čl. IV PŘEKÁŽKY NA STRANĚ OBJEDNATELE
- V případě nezaplacení kurzovného ve stanoveném termínu je objednateli doručena e-mailem výzva k zaplacení v náhradní lhůtě. V případě nezaplacení kurzovného ani v této náhradní lhůtě smluvní vztah mezi dodavatelem a objednatelem zaniká. V případě trvání zájmu o kurz je objednatel povinen se opět přihlásit standardní cestou. Na účast na kurzu není nárok a poskytovatel nedrží objednateli místo po uplynutí náhradní lhůty pro platbu.
Čl. V PŘEKÁŽKY NA STRANĚ DODAVATELE
Dodavatel může v podmínkách konkrétního kurzu stanovit minimální počet účastníků. Pokud počet účastníků nedosáhne této hranice, je dodavatel oprávněn kurz zrušit a to nejpozději po prvním setkání. Smluvní vztah mezi objednatelem a dodavatelem tak končí ke dni zrušení kurzu.
Dodavatel může zrušit kurz i z jiných objektivních důvodů. O této skutečnosti neprodleně informuje objednatele.
V těchto případech má objednatel právo na vrácení platby za kurz ve výši 100 % zaplacené ceny. Dodavatel může dále zrušit kurz, pokud:
a) počet objednatelů kurzu během roku klesne pod stanovenou hranici, b) lektor kurzu nemůže dále kurz vést a nelze zajistit plnohodnotnou náhradu.
V těchto případech bude objednateli vrácena poměrná část zaplacené ceny, která se vypočte jako podíl uskutečněných lekcí a lekcí, které do ukončení kurzu zbývají.
Čl. VI CENY
- Cena kurzovného pro konkrétní kurz je uvedena v rezervačním systému.
- Pravidelné kurzy zahrnují 15 lekcí v zimním semestru a 15 lekcí v jarním semestru, není-li v rezervačním systému uvedeno jinak.
Čl. VII STORNO PODMÍNKY
- Storno (zrušení účasti na kurzu) je nutné oznámit písemně (e-mailem). O storno podmínkách rozhoduje datum přijetí oznámení o zrušení. Dodavatel má právo uplatnit nárok na následující storno poplatky.
- Storno poplatky se stanovují následovně:
● zrušení účasti 5 dní a více před začátkem druhé lekce respektive 14 dní a více před zahájením jarního semestru = storno poplatek 0%
● zrušení účasti kdykoliv později = storno poplatek 100% (výjimkou mohou být vážné zdravotní důvody viz odst.3) - zrušení účasti 2 dny před kurzem a méně = storno poplatek 100%
Čl. VIII DODÁNÍ SLUŽBY A PODMÍNKY ÚČASTI
- Dodavatel se zavazuje dodat smluvenou službu v kvalitě a v rozsahu, jaké uvedl v podmínkách poskytnutí služby (informace pro přihlášení, webové stránky, leták apod….).
S těmito podmínkami byl objednatel seznámen před vznikem smluvního vztahu a podáním přihlášky podle Čl. I. je vzal na vědomí. - Dodavatel dále stanoví další podmínky konání kurzu (Prohlášení účastníka kurzu, Provozní a návštěvní řád apod.), se kterými seznámí objednatele před zahájením kurzu.
- V případě nedodržování těchto podmínek ze strany objednatele může dodavatel ukončit smluvní vztah i před ukončením kurzu. V tomto případě objednateli nenáleží žádná finanční náhrada.
- Dodavatel má stanoven specifický systém přihlašování do pravidelných kurzů v časových intervalech (tzv. vlnách), který je popsán na webových stránkách dodavatele i v popisu kurzů v rezervačním systému Webooker. Pokud se objednatel přihlásí do jiného kurzu, než ke kterému přísluší (jiná věková kategorie, jiný termín apod.), dodavatel si vyhrazuje právo jeho účast bez náhrady zrušit (i kdyby byl kurz již zaplacený).
- Objednatel se registruje na kurz prostřednictvím rezervačního systému Webooker, ve kterém si předem založí svůj profil. Objednatel se registrací zavazuje, že je způsobilý k právním úkonům. Nezletilí studenti musí být přihlašováni na kurz z profilu svých zákonných zástupců.
- Objednatel je povinen sdělit dodavateli před zahájením kurzu písemně e-mailem na kurzy@airgym.cz nebo telefonicky na čísle 770 688 633 všechny informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové konání kurzu. Podle povahy kurzu objednatel sdělí zejména tyto informace:
● Zdravotní stav (s ohledem na aktivitu),
● Jazyková bariéra,
● další specifické potřeby klienta. - Neuvedení některých podstatných skutečností nebo neposkytnutí informace v požadované formě a termínu může mít za následek vyloučení objednatele z kurzu. Tato skutečnost je považována za překážku na straně objednatele, při které nenáleží objednateli žádná finanční náhrada.
Čl. IX ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Obchodní podmínky jsou platné a závazné pro všechny služby poskytované podle těchto podmínek. Změnu těchto obchodních podmínek lze uskutečnit pouze písemnou formou a nevztahuje se na již uzavřené smluvní vztahy.
V Praze dne 1. 9. 2024